A Penny Market Magyarország Kft. teljes választékának több mint 65 százaléka magyar beszállítóktól származik. Sajnálatos módon nem volt elérhető a vásárlói igényeknek megfelelő mennyiségű magyar tej, így ebben az esetben más forrásokból kellett biztosítanunk a vásárlók számára legjobb ár-érték arányú terméket - írta közleményében a cég.
Az üzletlánc szerint a 1,5 százalékos zsírtartalmú uht tej 135 forintos kedvező ára a cég üzleti és gazdasági tevékenységéből származó árelőnynek köszönhető, melyet ebben az esetben vásárlóknak továbbított. A vállalat több mint 22 éve van jelen Magyarországon, célja, hogy elsősorban magyar feldolgozóktól érkező termékeket biztosítson a vásárlók számára a jövőben is. Az elmúlt években a folyékony tejtermékek 100 százaléka magyar forrásból származott.
Kapcsolódó
Tejtermék-választékukban általában 11 hazai forrásból származó tej érhető el, amelyek sorában jelenleg csak 1 import forrásból származó termék található idén januártól.
"A Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanács tagjaként folyamatosan kérjük a terméktanács támogatását annak érdekében, hogy a vásárlói igényeink kielégítéséhez megfelelő mennyiségű magyar tej érkezzen vállalatunkhoz, ahogyan ezt a március elején kialakult helyzetet megelőzően is megtettük. Reagálva a fogyasztói igényekre, amelyek meghaladták a magyar beszállítóink erőforrásait, más forrásból fedeztük a fennálló igényeket" - magyarázta közleményében a társaság a mai tejtermelői tiltakozásra reagálva.
A jelenlegi promócióban szereplő tejterméket is több labortóriumi vizsgálatnak vetették alá, melyet követően a 1,5 százalékos uht-termék kifogástalan minősítést kapott. A hatósági tanúsítványok rendelkezésre állnak - írta a cég.
A kialakult helyzet számunkra sem a legmegfelelőbb, azonban a Penny Marketnél a legfontosabb a vásárlók igényeinek zavartalan kielégítése és a legjobb ár-érték arányú termékek biztosítása - közölte Florian Naegele, a Penny Market Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója.