A tavalyi első félév adatát 10,5 százalékkal meghaladó eredmény a személygépkocsiknál 29,2 százalékos, a haszonjárműveknél 14,6 százalékos részesedést biztosít az importőrnek a magyarországi újautó-piacon. A PH-hoz tartozó márkák - az Audi, a SEAT, a Skoda, a Volkswagen, valamint a Porsche Inter Auto Hungaria csoporthoz tartozó Porsche eladásai eltérő mértékben indultak növekedésnek, ahogy a válság is eltérően sújtotta őket 2010-ben, amikor a PH még az összpiac 30 százalékos zsugorodásához hasonló mértékű visszaesést könyvelt el. A válságban a PH piaci részesedése növekedett, a kishaszonjárművek szegmensét is ideértve 28,5 százalék volt a 2009-es 19 százalék után, jelenleg pedig már 29,2 százalék.
Az adatok szerint 2011 első hat hónapjában a Skoda 3.390 autóval az élre került a személygépkocsikat és kishaszonjárműveket tartalmazó listán. Ebben az importőr értékelése szerint elsősorban a kiemelkedően jó flottamegrendelések játszottak szerepet, de mutatja az országos márkakereskedői hálózat eredményességét is. A Skoda részesedése ezzel 12,4 százalékos lett a magyarországi piacon.
A piaci sorrend 2. helyén végzett Volkswagenből 3.233 fogyott, 1 százalékkal több, mint tavaly. A Volkswagen személyautók szintén jól szerepeltek a flottás értékesítésben, a márka 12 százalékos piaci részt ért el. A személygépkocsi- és haszonjármű-forgalom összevonásával még jelentősebb a Volkswagen első félévi előnye, hiszen összesen így 4.253 került piacra. A Volkswagen haszonjárművek első hathavi forgalma ugyanakkor 33 százalékkal nőtt, 752 darab volt.
Az első félévben jelentősen nőtt az Audi forgalma is, a 935 autó 22 százalékos bővülés a tavalyi első félévhez képest. Ez 3,5 százalékos piaci részt jelent, az Audi a prémium kategóriában ugyanakkor 32 százalékkal részesedik.
Az idén már a SEAT is növekedett, 1.020 darabos forgalma 8,5 százalékos emelkedés, ez 3,8 százalékos piaci részhez elég. A tavalyi trendet folytatva bővült a Porsche eladások száma: a 70 darab sportautó 6 százalékkal több, mint tavaly az első félévben.