A boltláncok a Facebookon is aktív életet élnek, oldalaikon néha ötletes, néha béna reklámokkal, játékokkal és szlogenekkel próbálják növelni az aktivitást és az ismertségüket. Megnéztük, hány kedvelője van a legismertebb országos láncoknak.
Ha kizárólag az adott cég oldalának a kedvelőit nézzük, a Spar van az élen, 684 ezer kedvelővel. A második helyen a Tesco áll, mindössze háromezer emberrel marad el a riválisától. A harmadik pedig a Lidl, közel félmilliós táborral.
Utánuk jelentős lemaradásban vannak a többiek, igaz, a következő három cég között kicsi a különbség: a Coop 264 ezerrel a negyedik, majd az Auchan és az Aldi következik 259 ezer, illetve 256 ezer kedvelővel.
A Penny jön a sorban, közel 108 ezer emberrel a hatodik. A CBA-nak 28 604 kedvelője van, de a magyar cégnél fontos megjegyezni, hogy a franchise-hálózatába tartozó boltoknak vannak saját oldalaik, így azokkal együtt magasabb ez a szám. A sort a Reál zárja, valamivel több mint 13 ezer kedvelővel.
A listát október 23-án délelőtt készítettük, így később a sorrend változhat.