Augusztus 17-én péntek 21 órától augusztus 20-án hétfő 12 óráig tervezett karbantartás miatt a bankkártyákhoz kapcsolódó szolgáltatások nem vagy csak részlegesen lesznek elérhetőek a Budapest Banknál - közölte a bank a hvg.hu cikke szerint.

Felhívták a figyelmet arra, hogy a leállás alatt a bankkártyával történő vásárlás, a készpénzfelvétel és az sms értesítések zavartalanul fognak működni, ám a számla egyenlege a valóstól eltérő értéket mutathat.

A megadott időszakban a PIN kód megadás és módosítás, valamint az ügyféladat módosítás sem fog működni.

Az elektronikus csatornák - Budapest Internetbank, Budapest Mobilbank és Budapest Mobil Internetbank - esetében a következő szolgáltatások nem lesznek elérhetőek a leállás során:

  • Budapest Mobilbank Interaktív üzenetek befogadása/végrehajtása,
  • bankkártya szolgáltatás részleteinek lekérdezése,
  • számla szolgáltatás részleteinek lekérdezése,
  • számlához tartozó bankkártyák lekérdezése,
  • mobilfizetés aktiválása/felfüggesztése, mobiltelefon egyenleg feltöltése.

Bizonyos szolgáltatások pedig korlátozottan, csak a Telebankon keresztül lesznek elérhetőek, ezek a követők:

  • bankkártya aktiválás és tiltás,
  • bankkártya készpénzfelvételi és vásárlási limitek módosítása,
  • bankkártya felfüggesztés, illetve a felfüggesztés visszavonása.

A leállás a hitelkártyához tartozó szolgáltatásokat is érinti, ott a következők nem fognak működni a megadott időszakban:

  • Instant kártya igénylése a partnereknél,
  • hűségpontok beváltása,
  • meglévő Részletformáló szolgáltatással kapcsolatos ügyintézés,
  • bankkártyatiltás,
  • fizetési ütemezés lekérdezés, előtörlesztés,
  • módosítás,
  • megszüntetés,
  • egyenleg lekérdezése.