A portál szerint a hiba szokatlan módon egyetlen napon gyártott autóknál jelentkezik: a 2015. december 8-án készült B osztályok és CLA-k érintettek az akcióban. Előfordulhat, hogy az autók jobb oldali kerekeit rögzítő csavarokat nem megfelelően húzták meg.
A hibás összeszerelés (a folyamat automatizált) miatt a kerékcsavarok menet közben kilazulhatnak, szélsőséges esetben pedig a kerék is leeshet az autókról. A visszahívásra a csavarok és a futómű ellenőrzése miatt van szükség.
A Napi.hu megkérdezte a kecskeméti gyárat, hogy hány autót érint a visszahívási akció. A cég későbbre ígért választ.
A BKV-nál ebből már volt baleset
A Mabi-Bus Kft. egyik elektromos hajtású prototípusának bemutató útján a bal hátsó kerekei menet közben leestek a tengelyről. Az elszabadult kerekek egyike egy gyalogost a lábán talált el a villamosmegállóban, aki lábszártörést és medencecsont sérülést szenvedett.