Az új arculatot vállalatcsoporton belül a német RTL után másodikként adaptálja az RTL Magyarország. Színes, minden helyzetben változó logója lesz a vállalatnak és a csatornáknak, termékeknek, ahol mindig az adott tartalomhoz adaptálódik majd a logó színezése.
25 év után, október végén a médiavállalat elbúcsúzik a jól megszokott RTL Klub elnevezéstől, és a csatorna RTL néven lesz majd elérhető.
Az anyacsatornához hasonlóan szinte minden adó arculatot vált majd és lesz, amelyiknek megváltozik a neve is. A névváltások október közepétől év végéig, több lépcsőben történnek - írja az rtl.hu.
A változások csak az elnevezéseket és az arculati elemeket érintik, a csatornák, illetve és a VOD platform tartalmi zsánerei és egyéb, nem arculati jellemzői változatlanok maradnak.
Az RTL Magyarország média-kereskedőháza az R-Time is megújult névvel és arculattal, RTL Saleshouse-ként folytatja tevékenységét 2022. október 3-tól, változatlan hirdetési portfólióval.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
Családi megbetegedéseket is okozhatnak a házi készítésű finomságok
Riadót fújtak: vészesen zsugorodik az ország legnagyobb édesvízi tavának vízszintje
Áll a bál a Shellnél: benzin helyett többen vízzel tankoltak az M7-esen
Gyászol Hollywood: meggyilkolták sokunk kedvenc filmjeinek rendezőjét
Gigászi kedvezmények várnak a nyugdíjasokra jövőre, ezt nem mindenki tudja
Gyanús lett a sok nyugtamegszakítás, máris ott termett a NAV
50 milliós lakás havi 70 ezerből? Mutatjuk a trükköt, amiről alig tud valaki!
Belepiszkálnak a szabályokba a B-s jogosítványoknál, ágálnak a szakértők
Kiakadt a szakszervezet: ezüstvasárnap is tömeg van a boltokban, a láncok mégis támadnak