Olvasónk jelezte, nem csak az OTP-nél vannak gondok az internetbank működésével, de a Sberbanknál is. "A Sberbank telefonos ügyfélszolgálatán kapott infó szerint rendszerprobléma van. Az ügyfelek a valóságtól eltérő egyenlegeket is láthatnak netbankjukba lépve, illetve van, akinél az egyenleg negatív előjelet kapott. Azzal nyugtatnak, a számlatörténetben minden mozgás lekövethető, azonban az egyenlegek tekintetében a banki rendszer nem érzékeli hogy a tegnapi nap és a mai nap létezett volna illetve létezik" - írta levelében.
A bank hivatalos válasza szerint technikai probléma következtében a tegnapi számlamozgások nem könyvelődtek le a rendszerben. Jelenleg folyamatban van az érintett tételek feldolgozása, és azt ígérik koradélutánig minden hibát elhárítanak.
Az OTP rendszere azóta helyre állt, ismét elérhető a netbank és a mobiltelefonos Smartbank is.