Stratégiai megállapodást kötött és egyben tulajdonrészt szerezett a Sólyom Befektetési és Vagyonkezelési Holding Kft. az élelmiszer-ipari termékek értékesítésével foglalkozó Sales One Kft-ben - jelentette be Lucsik János, a holdig egyik tulajdonosa a mai sajtótájékoztatón. A Sales One által forgalmazott termékekre mostantól a Sólyom márkanév is felkerül, a brand ugyanis minden magyar háztartásban szeretne jelen lenni. A Sólyom egyébként egy önálló védjegyként működik Európában - mondta Lucsik, aki azt is hozzátette, hogy kezdetben Sólyom logóval ellátott víz, lekvár, olaj kerül forgalomba, de tervezik a Sólyom energiaital bevezetését is.
A tavaly novemberben alapított Sales One alig fél év alatt négymillió terméket értéksített és közel egymilliárd forintos forgalmat bonyolított le - tette hozz Kenyeres Sándor Pál, a Sales One ügyvezető igazgatója. A termékek a Tesco, a Reál és a CBA-üzleteiben találhatóak meg.
A Sólyom holding további hasonló együttműködéseket és tervez, a cég keresi a mikro-kis- és középvállalkozásokkal a kapcsolatot.
A holding napjainkig 16 leányvállaltot hozott létre, légi és a pénzügyi, informatikai tevékenységeket végzők mellett például építőipari vállalkozása is van, amely az év végére már legalább ötven főt akar foglalkoztatni, s lapunk kérdésére Lucsik elmondat, e cég alapvetően a magasépítési tevékenységet kíván végezni.
A holding a következő három hónapban nagyon aktív gazdasági tevékenységet folytat majd, s kéthetente jelenik meg valamilyen új bejelentéssel, s egyebek között a sport és kultúra területén is részt kíván venni.