Bár a nagyobb volument hozó ünnepi slágertermékek listája esztendők óta változatlan, vállalatunk minden évben felülvizsgálja az árukategóriáit, így a folyamatos megújulásnak köszönhetően több termékkel bővül az aktuális választék az előző évekhez viszonyítva - mondta Maczelka Márk, a Spar kommunikációs vezetője.
A húsvéti időszak közeledtével egyre nagyobb a kereslet a füstölt húskészítmények iránt. A húsvétot megelőző 4-5 hetes periódusban ezt a termékcsoportot 15-20 cikkelemmel kibővítik az egész évben forgalmazott normál füstölt áruk mellett. Így többek között baromfiból készült füstölt termékekkel és a még népszerűbb sertésalapú füstölt árucikkekkel.
Húsüzemünkben, a Regnumban 2019 húsvétján kötözött sonkából 230 tonnát, darabolt lapockából 30 tonnát, a Regnum füstölt-főtt tarjából 67 tonnát és az S-Budget füstölt-főtt tarjából 151 tonnát szállítottak az áruházakba. Idén a jelentős részben magyar gazdáktól beszerzett sonka- és húsválaszték alapja is az előző években keresett termékekből tevődik össze. A vállalat szerint az idei sláger sonkatermék a Spar kötözött sonka és az S-Budget füstölt-főtt tarja lesz.
A húsok és húskészítmények mellett a legnagyobb kereslet a tojás iránt mutatkozik, amely a tapasztalatok szerint akár ugrásszerű növekedést is mutathat. Az áruházlánc tojásválasztékában február végén megjelent a szabadtartásos típus is.
A pékáruk tekintetében az ünnep a fehér kenyerek látványos forgalmi növekedését szokta hozni, de az abszolút listavezető a sós és édes kalács, illetve a bejgli. Újdonságként most macaront, kardamomos vaníliás csigát és baconos-sajtos-lilahagymás tekercset is kínálnak.
Örök ünnepi kedvenc a Kinder tojás, de az újdonságokat is keresik a vásárlók, az idei édességkínálat 10 százaléka - több mint 30 termék - teljesen új fejlesztésű árucikk - közölte a vállalat.