A Csetényi Csaba tulajdonában lévő Network 360 Kft. (korábbi nevén HG 360) és Affiliate Network Kft. cégek alkotta konzorcium bonyolíthatja le két másik konzorciummal együtt a kormány és az állami szervek kommunikációs kampányait. A Rogán Antal vezette Miniszterelnöki Kabinetiroda felügyelete alatt működő Nemzeti Kommunikációs Hivatal (NKH) erre 25 milliárd forintot költhet el egy évre.
A Network 360 Kft. frissen leadott beszámolójából kiderül, hogy a cég közel nyolcszorosára növelte nettó árbevételét tavaly, 589 millió forintról 4,606 milliárd forintra. Az adózott eredmény 5,2 millióról 440 millió forintra nőtt, amit ki is fizettek osztalékként a tulajdonosnak. (Az osztalékból a magánszemélyek adóznak, szja-t és ehót fizetnek.) 2014-ben nem fizettek osztalékot.
Csetényi másik cége, a szintén reklámügynökségi tevékenységet folytató Affiliate Network is nagyot nőtt 2015-ben: az árbevétel 4,7 millióról 742 millió forintra bővült, míg az adózott eredmény 1,7 millióról 260 millióra. Az eredményt itt is kifizették osztalékként a tulajdonosnak.
A Network 360 bonyolította le többek közt a migrációval kapcsolatos kormányzati kampányokat, és népszerűsítette a kormányablakokat nettó 1,5 milliárd forintért. A Network 360 és az Affiliate médiakampányt és rendezvényeket szervezett a Magyar Olimpiai Bizottságnak is, nettó 360 millió forintért. (A cégekről bővebben itt olvashat.)
A sajtóban Rogán Antal szomszédjaként emlegetett Csetényi Csaba februárban a Magyar időknek azt nyilatkozta a Rogánnal való kapcsolatáról, hogy nem szerveznek közös programokat, de ha szerveznének, annak sem lenne semmilyen hatása a cégei üzleti eredményére. "Minden alkalommal nyílt tenderen nyertük a munkáinkat, ahol másnak is nyitva állt a kapu, hogy versenybe szálljon. ... Eddig egyetlen versenyben sem a lakcímkártyámat kellett indítanom, hanem az ötleteinket és azokat a megoldásokat, amelyek megkülönböztetnek bennünket másoktól" - mondta a tulajdonos a lapnak.