Máth András 2003 óta számtalan, a kiadó print és digitális termékeit egyaránt érintő projekten és feladaton dolgozott. Aktív részese volt termék indításokhoz kapcsolódó piaci előzetes felméréseknek, vállalati stratégiaalkotásnak, kialakította a hirdetés-támogató kutatási módszertant, képviselte a kiadót olyan lappiaci projektekben, mint például Az írás megmarad, a Nemzeti Olvasottsági Kutatás megalapítása, Magyar Lapkiadók Egyesülete sajtópiaci becslés módszertan kidolgozása vagy a Digitális Közönségmérési Tanács megalapítása és vezetése.
Az elmúlt 3-4 évben András számos olyan projektet koordinált, melyek kilépést jelentenek a kutatás területéről. Az új tennivalók iránti érdeklődésem egyre inkább eltér egy hagyományos nagy kiadóvállalat keretein belül ellátott pozíciótól - mondta a szakember. "Ez juttatott arra az elhatározásra, hogy távozzak a Mediaworks-től és a következő időszakban az oktatás és kutatás mellett az üzleti tanácsadás, vállalatszervezés, new-business területen is kipróbáljam magamat.