Áprilisban a Tesco tovább bővítette online üzletágának lefedettségi területét, így Baján, Pakson, Szekszárdon, valamint a 43 környező településen élő vásárlók számára vált elérhetővé a házhozszállítás.
„A Tesco Otthonról online szolgáltatás több mint 72 ezer háztartást érint, ezzel pedig már az ország több mint 600 településén, közel 2,5 millió otthonba visszük ki az interneten leadott rendeléseket. Vásárlóink több mint 11 ezer termék közül válogatva könnyedén elintézhetik a hétköznapi, de akár a húsvéti bevásárlást is – idézi a lánc közleménye Martin Coulam-et, a Tesco-Global Zrt. operációs igazgatóját.
Az áruházlánc emellett a Foodpandával való együttműködését is tovább bővítette, melynek keretében a futárok országszerte már 11 településen akár 30 perc alatt kiszállítják a helyi Tesco Expressz üzletből, illetve hipermarketből a Foodpanda oldalon, illetve alkalmazáson keresztül leadott rendeléseket az áruház körülbelül 5 kilométeres körzetében. Az együttműködéssel érintett 33 üzlet közül a kisebbekben több mint 2000, a nagyobbakban több mint 4000 terméket tartalmazó kínálat érhető el.
A Tesco Online harmadik csatornája, a Tesco Doboz Webáruház továbbra is az ország minden pontján elérhető a vásárlók számára, akik több ezer termékből – köztük tartós élelmiszerekből, kozmetikumokból, tisztítószerekből és egyéb háztartási cikkekből, babápolási termékekből vagy állateledelekből – válogatva állíthatják össze rendelésüket, amelyet a Magyar Posta szállít házhoz 3-5 munkanapon belül.