A testület honlapján közzétett adatok szerint október végéig több mint 14 500 kérelem érkezett adósoktól, melyek közül 12 300 a pénzügyi szolgáltatók elszámolásának helyességét vitatta.
Az október végéig lezárt 3388 ügyből 3292-ben az eljárást megszüntették, 69 ügyben sikerült megegyeznie a pénzügyi szolgáltatónak és az ügyfélnek, és csupán az ügyek kevesebb mint 1 százalékában, 26 ügyben kötelezték a szolgáltatót az adós beadványa nyomán. Akik a testület döntését nem fogadják el, az illetékes járásbírósághoz fordulhatnak jogorvoslatért.
Az adósok az elszámolást tartalmazó levél kézbesítésétől számított 30 napig jelezhették panaszukat a pénzügyi szolgáltatónál, és ha ez nem járt eredménnyel, akkor fordulhattak a békéltető testülethez, például számolási hiba vagy elévülés miatt.