A bevétel tavaly csoportszinten és a Coop boltokat tekintve is 4-5 százalékkal nőtt. Így a Coop Csoport 2013-ban 550 milliárd forint, míg a Coop boltok hálózata - 2850-3000 üzlet - 335 milliárd forint árbevételt ért el. Ez jelentős eredmény, mert korábban a dohányáruk és a cigaretta a Coop üzletek forgalmának mintegy 12 százalékát adta. Az ebből származó árbevétel-kiesést egyrészt több mint 300 új dohánybolt nyitásával, valamint a Profi-Match boltok átvételével, és két új tag üzleteinek csatlakoztatásával sikerült pótolni.
A Coop-üzletek mintegy 1650 magyarországi településen találhatók meg. A boltok a forgalmukat tekintve a második helyen állnak a magyarországi kiskereskedelmi hálózatok rangsorában, piaci részarányukat tekintve - amely 12-13 százalék - pedig a harmadik helyen.