"Magyarország, mint turisztikai márka népszerűsítését célzó kampány hatékonyságának növelését támogató szakmai kutatások" - írják a feladatról, amelyet az uniós Gazdaságfejlesztési és Innovációs Operatív Programból (GINOP) finanszíroznak majd. A nyílt tender kiírását az ajánlatkérő, a Rogán Antal vezette minisztérium alá tartozó Nemzeti Kommunikációs Hivatal közölte az uniós közbeszerzési közlönyben.
A külföldi márkastratégiai kutatásokat a következő országokban kell elvégezni: Ausztria, Csehország, Egyesült Királyság, Kína, Lengyelország, Németország, Oroszország, Románia, Franciaország, Hollandia, USA. A belföldi márka stratégia kutatás kiterjed a lefolytatott kampány tesztjére és utómérésére, valamint a gyógyturizmusra, továbbá a bor és gasztronómia területére is.
A nyertesnek szeptember 2-án kell munkához látnia és november végéig végezni is kell azzal.
Ajánlatot az tehet, akinek az utóbbi három lezárt üzleti évben a piac,- és/vagy közvéleménykutatási szolgáltatásokból származó nettó árbevétele elérte a 400 millió forintot.
Az ajánlatok benyújtási határideje augusztus 9. Az értékelésnél az ár 200, míg a minőség 25 súlyszámmal szerepel.