A márka legelső kollekcióját Aliga Stories néven a sanghaji divathéten mutatják be idén októberben. Az A&DRIS nevű új brandhez a DFO mintegy 3 millió eurós, az első két évre szóló kezdeti befektetési tőkét. Ez a sanghaji és budapesti székhellyel rendelkező nemzetközi divatmárkák disztribúcióját végző ügynökség első házon belüli márkaalapítása.
A USE unused alapítói 13 éves tapasztalattal a hátuk mögött vágnak bele az új projektbe, miután idén tavasszal úgy döntöttek, hogy a korábbi sikeres cégük bezárják. Akkor Tóth András arról beszélt a Napi.hu-nak, hogy a divatpiac átalakul, a fogyasztói szokások nem kedveznek a hagyományos modellben működő vállalkozásnak. Már akkor említette, hogy új szemlélettel hamarosan belevágnak a következő márkájukba Godena-Juhász Attilával.
"A vidéken felnőtt Attila, és a budapesti születésű, nagyvárosi környezetben szocializálódott András új vállalkozása a két világ találkozására épül, folytatva azt a kreatív önkifejezést, amellyel a modern, városi nőket öltöztetik. A készülő új mintakollekció hamarosan a márka instagramján is bemutatkozik" - írják saját hitvallásukban.
A 2018-as tavasz-nyári kollekciókat bemutató DFO Showroom október 10 és 18 között tart nyitva Sanghaj belvárosában.