Az első négy hónap adatai alapján mind volumenben, mind eladott darabszámban a XIXO jegesteái piacvezetők lettek - közölte a Nielsen piackutatás adataira hivatkozva a Hell sajtótájékoztatóján Jenei Tamás, a cég kereskedelmi igazgatója. Szerinte az eredmény nagyban a marketingkommunikációnak és a termék árérték-arányának köszönheti.
Ahhoz, hogy ezt elérjék intenzív kampányba kezdtek. Így jött a termékek új szlogenje is a XIXO-nál, hogy a Minőség közös szenvedélyünk, amelyet magyar olimpikonokkal és neves sportolókkal forgattak - mondta el a sajtóeseményen Fodor Imola, marketingigazgató. Ennek kapcsán bejelentették, hogy jön egy gálaesemény is a Duna Arénában.
Tovább erősítenek a kommunikáción: Kovács Ákos énekessel működnek együtt. A zenész-énekes 50. születésnapja előtt tisztelegnek, így forgalomba kerül egy cukormentes citromos zöldtea, amelyen Ákos arcképe lesz látható. (A magyar üdítőitalgyártók arról döntöttek, hogy csökkentik italaikban a hozzáadott cukor mennyiségét.)
A fotó forrása: XIXO.