A cég közlése szerint az új csomagot a változó ügyféligényeknek megfelelően alakították ki, a tapasztalatok szerint a hangszolgáltatás nagyjából stagnál, az SMS-használat drasztikusan csökken és folyamatosan nő az adatcsomagok iránti igény.
A Telenor Blue kialakításakor figyelembe vették, hogy a családok nagyobbik részében legalább 2 előfizetés van, amelyek többségükben egy szolgáltatóhoz tartoznak, s az ügyfelek kétszer annyi hívást bonyolítanak le családtagjaikkal, mint például barátaikkal. Az előfizetők legalább fele mobilinternetet is használ, és minden ügyfél értékeli, ha csomagjában extra szolgáltatások is elérhetők, mint például az új tarifacsaládon belül a 10 gigabájtos adatcsomag. Az új díjakat befolyásolta az is, hogy lassabban nő a piac, egyre kevesebb az új előfizetés.
A család mind a négy tarifacsomagja tartalmazza a korlátlan MyTV adatforgalmat, és a hét közszolgálati tévécsatornát.
A több mint 1100 munkavállalót foglalkoztató, 30 százalékos piaci részesedéssel rendelkező Telenor Magyarország 3,5 millió egyéni és vállalati előfizetőt szolgál ki, s azt reméli, hogy az egyéni számlás előfizetők mintegy 25 százaléka vált a karácsonyi szezonban az új tarifacsomagra.
A Telenor Magyarország Zrt. a 2015-ös lezárt üzleti évben 157,833 milliárd forint árbevételre tett szert a nyilvános adatok szerint, ami 772 millió forinttal haladta meg a cég 2014-es bevételét. Adózott eredménye tavaly 22,612 milliárd forint volt, ami 1,395 milliárd forinttal maradt el a vállalat előző évi adózás utáni eredményétől.