A lapnak Vágó József, az indulás előtt álló légitársaság vezérigazgatója elmondta: kettős ajánlattal érkeztek: kezdetben Budapestre vinnék 30-60 fős, úgynevezett "ráhordó" gépekkel az utasokat, a későbbiekben, megfelelő utasszám esetén pedig innen is indítanának járatokat európai célpontokra. Emellett pilóták, utaskísérők képzése során is számítanának Pérre. "A vidéki repülőterek közül néggyel számolnánk: a périvel, a sármellékivel, a pécsivel, és jó lenne a debrecenivel is" - mondta a lapnak Vágó József.
A Napi.hu a napokban beszámolt róla, hogy a hatósági engedélyezési eljárás elhúzódása miatt nem kezdhette meg az utasok szállítását szeptemberben a Sólyom Hungarian Airways. Bár az első három gép lefestve, útra készen áll egy angliai légi bázison, továbbra is bizonytalan, hogy mikor érkeznek Budapestre - tudtuk meg Vágó Józseftől.
A légitársaság jelenleg 100 százalékban magyar tulajdonban van - ez a korábban bejelentett hat gép üzembe állítására és működtetésére vonatkozik. A tervekben szereplő 50 gépes flottához ománi és dubaji pénzügyi források állnak rendelkezésre, hitel vagy tulajdonrész-vásárlás formájában. Ezeket eddig nem hívták le - közölte Vágó.