Június elsejétől Niklós Lászlót nevezték ki a Coca-Cola hazai leányvállalatának, az atlantai központhoz tartozó, márkákért felelős Coca-Cola Magyarország Szolgáltató Kft.-nek az élére. A poszton Adrian Cernãuþant váltja, aki az osztrák piacon folytatja tovább tevékenységét hasonló munkakörben.
A közgazdász végzettségű szakember, csaknem húsz éve csatlakozott a Coca-Cola csapatához, ezalatt számos különböző pozíciót töltött be márkamenedzsment és üzletfejlesztési területeken. Többek között márkamenedzsere volt a Coca-Cola light-nak, a Kinley-nek, részt vett a Coca-Cola Zero hazai bevezetésében, de tapasztalatokat szerzett régiós és nemzetközi pozíciókban is. Az elmúlt három évben a Nestea nemzetközi marketing és kereskedelmi vezetőjeként a közép- és dél-európai régióért, valamint az orosz piacért felelt a részben Coca-Cola-rendszerhez tartozó BPW vállalatnál.
Az új vezető kinevezése és más, várható változások a márkákért felelős Coca-Cola Magyarország Szolgáltató Kft.-t érintik, ami továbbra is összehangolt tevékenységet folytat a Coca-Cola HBC Magyarországgal, amely a Coca-Cola termékek palackozását és kereskedelmi forgalomba hozatalát végzi.
Így ment a másik cégnek
A Coca-Cola HBC Magyarország Kft. 2014-ben hajszálnyival növelte nettó árbevételét - csökkenő kivitel és erősödő belföldi forgalom mellett -, 92,2 milliárd forintra, ami 4,7-szerese a Pepsi hasonló adatának. Tavalyelőtt még 5,6-szeres volt ez a különbség, 2011-ben pedig nem egészen négyszeres.