A két ajánlatkérő médiaügynökségi és kutatási feladatok ellátására keres vállalkozót. Az átfogó kampányok száma tervezetten évente 9 lesz, amelyből 3 belföldön, 6 pedig külföldi célpiacokon valósul meg. Egy kampány átlagosan minimum 4, maximum 8 hétig tart.
Európában kiemelt terület: Egyesült Királyság, Spanyolország, Németország, Olaszország, Franciaország, továbbá Ausztria, Lengyelország, Csehország, Románia, Szlovákia, Hollandia és Oroszország. Európán kívül kiemelt terület Izrael, Kína, Amerikai Egyesült Államok és Kanada.
Egyéb potenciális régiók/célországok lehetnek: Dánia, Norvégia, Finnország, Svédország, Törökország, Svájc, Írország, India és az Öböl-menti országok (főként az Emirátusok és Katar).
A keretmegállapodásra nem ad meg konkrét összeget a felhívás, viszont közli, hogy az egyedi szerződések száma legalább 20 lesz és ezek átlagos összege legalább 100 millió forintot tesz ki, de annak akár a többszöröse is lehet. A minimum tehát 2 milliárd forint.
Ajánlatot az tehet, akinek az elmúlt két évben médiaügynökségi feladatok ellátásából legalább évi 100 millió forint árbevétele származott. Az ajánlattételi határidő április 29. Az értékelésnél a minőség 45, míg az ár 105 súlyszámmal szerepel.