Új, nettó 400 millió forint keretösszegű kommunikációs tendert hirdetett az MFB Magyar Fejlesztési Bank Zrt. A nyertes vállalkozóval 2013 februárjától az év végéig hatályos szerződést kötnek. A nyertes feladata a banki termékek kommunikációja kapcsán a kreatív stratégia kialakítása és kreatív anyagok készítése, btl rendezvények és akciók szervezése, médiafelületet vásárlása és médiatervezés, a pr ügynökségi szolgáltatások ellátása (stratégia készítése, kampányok tervezése és lebonyolítása, pr szövegek, sajtóanyagok írása, pr események és interjúk szervezése) - derül ki az uniós közbeszerzési értesítőben megjelent hirdetményből (Tenders Electronic Daily). A tárgyalásos közbeszerzési eljárásra november 19-ig jelentkezhetnek a reklámügynökségek.
Tavaly októberben - két ajánlattevő közül - a Bell and Partners Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. (BP) nyerte meg az MFB kommunikációs feladatok ellátására kiírt közbeszerzését, nettó 396 millió forint keretösszegben.
Az MFB 2011 márciusában szintén a BP-t választotta az Új Széchenyi-tervhez kapcsolódó banki hiteltermékek bevezetési kampányának lebonyolítására, nettó 24,9 millió forintért - derül ki a Közbeszerzési Értesítőből. A hirdetmény közzététele nélküli (nem nyilvános) egyszerű közbeszerzési eljáráson a BP mellett a kormányzati kommunikációs tenderek másik jelentős szereplőjét, az I.M.G. Inter Media Group Kft.-t, valamint a Vivaki Hungary Kft.-t kérték fel ajánlattételre. Ilyen "háromajánlatos" eljárásokat, amikor a kiíró tetszőleges három céget kérhet fel ajánlattételre, az áru- és szolgáltatásbeszerzéseknél 25 millió forint értékhatárig (építésnél 150 millió forintig) bonyolíthatnak le - a Fidesz-kormány törvénymódosítása nyomán - a közpénzből gazdálkodó szervezetek.
A BP a kormányváltás óta többmilliárdos állami megrendelésekhez jutott, például a közelmúltban megnyerte az Országos Hulladékgazdálkodási Ügynökség Nonprofit Kft. gyorsított közbeszerzési eljárását is, egyedüli ajánlattevőként, nettó 716,1 millió forint keretösszegben. A kiírás szerint a szerződés mindössze három és fél hónapra, 2012 végéig szól.
A Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium is e céget választotta tavaly áprilisban a médiatervezési és - vásárlási, reklámügynökségi és online kommunikációs feladatok elvégzésére kiírt tenderén, nettó 480 millió forint keretösszegben.
Az Állami Autópálya Kezelő Zrt. idén januárban kötött nettó 24,9 millió forint értékű szerződést a BP-vel a három hónapos online autópálya használati díjfizetés (e-matrica) népszerűsítésére irányuló kommunikációs kampány tervezésére és kivitelezésre - derül ki a Közbeszerzési Értesítőből.
A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság márciusban nettó 8,5 millió forintért állapodott meg a céggel - a közbeszerzési tájékoztató szerint - a "digitális átállást előkészítő programhoz kapcsolódó kommunikációs feladatok teljesítésére". A hirdetmény nélküli tárgyalásos eljáráson a BP-n kívül az I.M.G.-t kérték fel ajánlattételre (a cég a Lounge Design Kft.-vel együtt pályázott).
Tavaly szeptemberben a MÁV-Start Vasúti Személyszállító Zrt. is a BP-t választotta a marketing és pr kampányainak szakmai előkészítésére, kivitelezésére lebonyolított közbeszerzésén. A hirdetmény közzététele nélküli, egyszerű eljáráson a BP és az I.M.G. mellett a Vivaki Hungary-t kérték fel ajánlattételre, de közülük csak a BP tett érvényes ajánlatot. A céggel nettó 24,9 millió forintért kötöttek keretszerződést.