A most ismét piacra lépő cég korábbi telephelyén, Fóton startol. Az összesen 25 ezer négyzetméter alapterületű telephelyen több, mint 40 munkavállaló dolgozik.
A magyar piacra történő visszatérésünket elsődleges marketingeszközként intenzív tévékampány segíti - fogalmazott az ügyvezető, Karolina Topolová.
Az AAA AUTO-csoport 2013-ban 56 648 gépkocsit értékesített, ami 10,3 százalékos növekedésnek felel meg. A legtöbbet értékesített típus a Skoda volt, összesen több mint 11 ezer eladott autóval. A vállalatcsoport leggyorsabban az orosz piacon nőtt, ahol az árbevétel 17,4 százalékkal emelkedett. Az AAA AUTO csoportszinten 2014-ben 62 ezer autó eladását tervezi. Magyarországon 2006 és 2009 között volt olyan időszak, amikor a vállalat 7 telephellyel is működött, majd a pénzügyi válság következtében és a helyi használtautó-piac összeomlása miatt kivonult.