Ahhoz, hogy elmondhassuk, mi lesz a vasárnapi zárva tartás következménye, ki kell várnunk több március 15-e utáni hétvégét, hogy lássuk a mozizásra gyakorolt hatást - mondta Buda Andrea, a Cinema City marketing- és pr-igazgatója a stop.hu-nak. A népszerű otthonon kívüli programlehetőségnek számító vasárnapi vásárlás kiesése miatt elképzelhetőnek véli azt is, hogy a hét utolsó napja akár erősebb is lehet, mint eddig volt.
Egy hosszú bevásárlás után az "impulzus mozizók" kisebb százalékot tesznek ki a vendégeink közül, hiszen legtöbbször az emberek célirányosan, egy bizonyos filmet akarnak megnézni. A Cinema City hálózathoz tartozó mozikba leginkább 14-35 év közötti fiatalok járnak, párban vagy csoportosan; a másik fő célközönséget a gyerekes családok (szülőkkel vagy nagyszülőkkel) alkotják de - tette hozzá Buda.
Felmerült a lehetőség, hogy a vasárnapi zárva tartás esetén több néző átpártolhat az art mozikhoz, azonban ennek kevés esélye van, ugyanis azok, akik eredetileg is a nagy bevásárlókban lévő mozikat preferálják, valószínűleg nem vasárnaponként fogják felfedezni a művész mozik atmoszféráját - írta a portál.