A hatékonyabb és egységesebb ügyfélkiszolgálás érdekében a Vodafone Magyarország Zrt. július 11-16. között informatikai átállást végzett, amely sikeresen megtörtént és lezárult – az ügyfelek ismét minden ügyintézési, értékesítési és egyéb érintett speciális szolgáltatást elérnek.
Az átállás napjaiban bizonyos ügyintézési és értékesítési szolgáltatások nem voltak elérhetőek az ügyfelek számára. Ugyanakkor a munkálatok ideje alatt az alapszolgáltatások, így az otthoni (vezetékes tévé, internet, telefon) szolgáltatások és a mobil hívások indítása/fogadása, az SMS küldés/fogadás, az adathasználat végig elérhetőek voltak.
Ez gyakorlatilag a Vodafone-UPC integráció utolsó lépése volt, melynek eredményeképp a Vodafone Magyarország teljes mértékben konvergens digitális szolgáltatóvá vált - írta a cég.
Legolvasottabb
Gyanús lett a sok nyugtamegszakítás, máris ott termett a NAV
Nyakunkon a kór, amitől mindenki félt, már a magyarok közt is elszabadult az új influenza
Kiakadt a szakszervezet: ezüstvasárnap is tömeg van a boltokban, a láncok mégis támadnak
Trump nem várt helyről kapott hadüzenetet, de a magyar kormány is aggódhat
Nem érdemes rizikózni: eleshet a nyugdíjától, aki erre nem figyel
Orbán Viktor a Szőlő utcai ügyről: Ez mindannyiunkat felzaklatott, elfogadhatatlan
Autós támadást terveztek a karácsonyi vásárban, a határon kapcsolták le őket
Izrael elégtételt vett: levadászták az 1200 áldozatot követelő támadás kitervelőjét
Egyre többen nem kérnek a céges karácsonyi bulikból