A hatékonyabb és egységesebb ügyfélkiszolgálás érdekében a Vodafone Magyarország Zrt. július 11-16. között informatikai átállást végzett, amely sikeresen megtörtént és lezárult – az ügyfelek ismét minden ügyintézési, értékesítési és egyéb érintett speciális szolgáltatást elérnek.
Az átállás napjaiban bizonyos ügyintézési és értékesítési szolgáltatások nem voltak elérhetőek az ügyfelek számára. Ugyanakkor a munkálatok ideje alatt az alapszolgáltatások, így az otthoni (vezetékes tévé, internet, telefon) szolgáltatások és a mobil hívások indítása/fogadása, az SMS küldés/fogadás, az adathasználat végig elérhetőek voltak.
Ez gyakorlatilag a Vodafone-UPC integráció utolsó lépése volt, melynek eredményeképp a Vodafone Magyarország teljes mértékben konvergens digitális szolgáltatóvá vált - írta a cég.
Gazdasági hírek azonnal,
egy érintéssel
Töltse le az Economx app-ot, hogy mindig időben értesülhessen a gazdasági és pénzügyi világ eseményeiről!
Kérjen értesítést a legfontosabb hírekről!
Legolvasottabb

Botrány, román hallgatók tömegei rövidítették meg a diákhitel központot

Leválasztanak minket? Trump és Putyin kézfogása átrajzolhatja a geopolitikai határokat

Óriási támogatást kapnak a nyugdíjasok, ebből szépíthetik a házukat

Kidobhatjuk elavult számítógépünket: íme a Microsoft rossz híre

Már senki sem úszhatja meg a minősítést a Balatonon, és ez mindenkinek jó

Az osztrákok is készülhetnek a katonai szolgálatra, a németek jövőre már soroznak

A legtöbb fiatal rövid ideig húzná a tartalékaiból

Rohamtempóban szállítják le az autókat, hogy elkerüljék a vámokat

Eljött a paradicsom a lakáspiacon: a garzonok mellett már a házakat is viszik
