Idén hatodik alkalommal hirdette meg a Magyar PR Szövetség az Employer Branding Awardot, amelyet a szervezők azzal a céllal hirdettek meg, hogy bemutassák és díjazzák a példaértékű hazai munkáltatói márkaépítési gyakorlatokat. Az Employer Branding Award díjazottjait június 30-án hirdették ki, ahol a Vodafone Magyarország a Vodafone márka technológiai arcának kihangsúlyozására indított Tech Comms Employer Branding kampánya ezüst minősítést kapott.
A Vodafone Magyarország kampánya 3 milliós elérés mellett, közel 6000 látogatót vonzott be az újonnan létrehozott technológia karrier oldalára, mindennek pedig kézzel fogható eredménye is lett, hiszen 36 százalékkal nőtt a technológiai területre jelentkezők száma - derül ki a cég közleményéből.
A Vodafone célja, hogy technológiai kommunikációs vállalattá váljon, és öt éven belül szoftvereket, algoritmusokat és platformokat építsen a legjobb gigabites hálózaton – mondta Tóth Zsuzsanna, a magyarországi leányvállalat HR vezérigazgató-helyettese.