Az Aldi cuki reklámfigurája, Kevin a répa nyerte el leginkább a brit vásárlók tetszését az idei karácsony előtti reklámversenyben - tudósított a Retail Gazette kiskereskedelmi szakportál. A Kantar piackutató cég, amely a fogyasztói megkérdezések mellett arcfelismerő algoritmusokkal is méri a hirdetések hatását, azt találta, hogy 24 ünnepi hirdetés összehasonlításában Kevin teszi a legmélyebb benyomást az emberekre.
Az aranyos répa hatodik éve tér vissza a német diszkontlánc hirdetéseiben, ám ez az év hozta a legsikeresebb fellépését. Kevin az elsők között szerepelt a legfontosabb minősítési szempontok szerint. Ő volt a legjobban megkülönböztethető, azaz a legkarakteresebb reklámfigura, ő volt a legélvezhetőbb és ő szerepelt a karácsonyi reklámokról folytatott diskurzusokban a leggyakrabban.
Kapcsolódó
Az Aldi után a Coca-Cola futott be a második helyre, majd a Lidl és a Marks & Spencer következett. A Kantar felmérése szerint a britek 35 százaléka tartja az idei karácsonyt fontosabbnak, mint a tavalyit, és főként a barátokkal és a családdal töltött időre helyezi majd a hangsúlyt. Kevin a répa éppen ezekre az érzésekre játszik rá. Nem meglepő, hogy a Marks & Spencer is egy szerethető figurával, Percy malaccal próbálta belopni magát a vásárlók szívébe.