Jövőre csaknem egész évben nélkülözniük kell a turistáknak London egyik leghíresebb látványosságát, a Piccadilly Circus háznyi méretű fényreklámját, amelyet az üzemeltető cég hónapokig tartó munkával teljesen felújít.A brit főváros központi terét több mint 100 éve bevilágító, több emeletnyi reklámfelület tulajdonosa, a Land Securities nevű vállalat januárban kezd hozzá a jelenleg hat nagy táblából álló fényberendezés leszereléséhez, és az egyetlen felületet alkotó, ultra-nagyfelbontásúnak ígért szupermodern új fénytábla a tervek szerint őszre kerül a helyére. Ilyen hosszú ideig a II. világháború óta nem borult sötétbe a Piccadilly Circus különböző formákban 1908 óta létező fő turistalátványossága.
A fényreklámokat a háborús veszély miatt elrendelt általános elsötétítésnek megfelelően 1939-ben kikapcsolták, és csak tíz év elteltével, 1949-ben kapcsolták vissza, tekintettel a háború után még évekig elhúzódó súlyos gazdasági megszorításokra.
Azóta csak az 1965-ben elhunyt háborús győző, Sir Winston Churchill néhai miniszterelnök temetésének napján, illetve az 1997-ben Párizsban autóbaleset áldozatául esett Diana hercegnő - Károly trónörökös első felesége - végső búcsúztatásának idejére aludtak ki néhány órára a Piccadilly reklámfényei. Nemrégiben áramszünet oltotta ki a Soho vigalmi negyedének határát is jelző fényeket, de a technikai hibát néhány óra alatt elhárították. A világhíres reklámfelület legrégebbi bérlője a Coca-Cola, amely 62 éve hirdeti folyamatosan termékeit a Piccadillyn. A cég nagy-britanniai részlege közölte, hogy az új reklámtáblán is állandó helyet bérel majd magának.