Közel 40 százalékkal zuhantak a német divatmárka részvényei, és ezzel az elmúlt 16 év legnagyobb visszaesését könyvelhetik el, lemaradva az olyan riválisoktól, mint a Burberry Group Pic, egy olyan évben, ami a divatkereskedők számára egyébként is rosszul alakult.

Daniel Grieder vezérigazgató először az év közepén adott ki profitfigyelmeztetést, a borús kilátásokra hivatkozva. 

A Bloomberg azt írja, a Hugo Bross prémiummárkát Grieder átalakított az utóbbi időszakban a fiatalabb vásárlókra koncentrálva. A cég júliusban csökkentette a működési nyereség- és értékesítési kilátásait, az európai luxuscégek között pedig az egyik leginkább shortolt részvény lett.

Az S&P Global Market Intelligence legfrissebb adatai szerint a Hugo Boss szabad részvényállományának közel 14 százalékát teszik ki a kölcsönbe adott részvények, ami a short iránti érdeklődésre mutat rá.

Nagy bajban a luxus divatmárka, szorosabbra kell húzniuk a nadrágszíjat

Rontotta éves árbevétel-előrejelzését a Hugo Boss a globális kereslet gyengülése miatt.
Ha többre kíváncsi, itt olvashat tovább.