A vártnál magasabb profitról adott számot az amerikai PepsiCo, főként annak köszönhetően, hogy jól fogyott a cég Frito-Lay márkájú rágcsálni valója. A profit 1,91 milliárd dollárra ment fel a harmadik negyedévben az egy évvel korábbi 1,90 milliárdról.
Részvényenként két cent a különbség, ami háromra nő, ha figyelmen kívül hagyjuk az egyszeri tételek hatását. Az 1,24 dolláros részvényenkénti profit érezhetően meghaladja a 2,17 dolláros elemzői konszenzust.
Az árbevétel két százalékkal, 16,91 milliárd dollárra kúszott fel a 2012. július-szeptemberihez képest. Ez is jobb a Wall Street-i befektetőik 17,02 milliárdos várakozásánál. A vállalat tartotta korábbi előrejelzését.
A rágcsálni valók egyesült államokbeli értékesítésével foglalkozó divízió a mennyiséget tekintve három százalékkal növelte forgalmát. Rossz hír viszont a PepsiCónak, hogy az üdítőitalok értékestése négy százalékkal zsugorodott.