Lionel Messi, aki az előző szezonban még a Paris Saint-Germain csapatánál játszott, júliusban az Inter Miami játékosa lett. javadalmazása nem szerény: a CNN szerint évi 50-60 millió dollár, emellett az Apple TV és az Adidas olyan szerződést kötött vele, mely szerint az reklámjai által generált árbevétel egy bizonyos hányadát megkapja.
A várt hatást meghozta a szupersztár Amerikába csábítása: megnőtt az érdeklődés az amerikai bajnokság (MLS) iránt: általában is sokkal több jegyet vesznek a meccsekre, az Apple TV-n is megduplázódott a bajnokságra előfizetők száma, a Miami Internek 1 millió helyett 14 millió Instagram-követője lett, és ami a legérdekesebb: bármit megadnának, hogy élőben lássák Messit játszani.
A CNBC szerint a klub otthoni meccseire a korábban 152 dolláros jegyek átlagos ára 864 dollárra ugrott a másodlagos piacon, az idegenben játszott meccsekre, különösen ha ezekre olyan nagyvárosokban kerül sor, mint New York vagy Los Angeles, esetenként 1800 százalékkal is megemelkednek a jegyárak: nominálisan Los Angeles a rekorder 2400 dolláros, azaz több mint 800 ezer forintos jegyárral.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
Véget vet az EU az orosz gáznak: megszavazták, Magyarország perre megy
Megjött a döntés: ez történik csütörtöktől az üzemanyagárakkal
Óriási zuhanás a kutakon, ekkor érdemes tankolni
Pénzes boríték helyett keserű szájíz: sok a dühös munkavállaló
Orbán Viktor nem akar kártérítési rendszert, hiába a rémisztő botrány a Covid-vakcinák mellékhatási körül
Rekordot dönthetnek az amerikai beruházások: három nagy cég döntött Magyarország mellett
Putyin: Európa fejébe ültetik a háborús pánikot
Bele ne főzze semmibe, inkább vigye vissza!
Jöhet az ónos eső: ezekben a vármegyében nem árt vigyázni