A hirdetési piac előrejelzésére szakosodott Zenith Optimedia szerint a hirdetési kiadások 1,3 százalékos globális visszaesésével kell számolni jövőre. Az iparág által nagy figyelemmel követett cég szerint idén év/év alapon 5,8 százalékos zuhanás várható, és a növekedés 2003-nál előbb biztosan nem indul meg. Akkor talán már 1,2 százalékkal emelkednek a hirdetési kiadások. Az iparág cégei jelenleg komoly válságban vannak, mert a gazdasági fékeződés miatt csökkennek a reklámra fordított összegek, másrészt nagyon sok olyan internetes vállalkozás semmivé vált, amelyek a múlt évben még felpumpálták az adatokat.
A MOHU kiállította a magyarok bizonyítványát.
A kínai elektromos autógyártó, a BYD megkezdte a munkaerő-felvételt, 1800-2000 eurós fizetéseket ígér.
Az összesen közel száz épületet jóval a piaci ár alatt szerezné meg a kabinet.