A Maseratinak csak feleannyi autót (6500 darab) sikerült eladnia 2024 első félévében, mint a tavalyi év azonos időszakában (15300 darab).
A Totalcar felidézte, hogy korábban Carlos Tavares, a Stellantis vezérigazgatója már elmondta, hogy amelyik márkájuk nem tud profitot termelni, azt fel fogják áldozni az üzleti racionalitás oltárán. A bezárás mellet az eladás is opció lehet ezekben az esetekben, erre van most jó esélye a Maseratinak.
Kapcsolódó
Natalie Knight, a Stellantis pénzügyi igazgatója arról beszélt, hogy
valószínűleg eljött az ideje annak, hogy új otthont keressünk a Maseratinak.
A Maserati az elmúlt években nem sok új autót hozott ki a piacra és jelenleg a jövő is bizonytalan.
Valószínűleg a 2025-ben érkező MC20 elektromos sportautójuk után 2027-ig nem érkezik új típus a márkához.
Az eladás így viszont nem lesz egy egyszerű feladat, a patinás története miatt az európai márkanevek iránt élénken érdeklődő kínai cégek lehetnek a potenciális vásárlók.
Ezt is megéltük: legendás olasz autómárkák kerülhetnek kínai kézbe
Sajtóinformációk szerint az olasz kormány rendelettel venne át megszűnt autómárkákat, amelyeket aztán kínai vállalatoknak adna át.Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb

Az Audi legkelendőbb SUV-ja eladhatatlanná vált, Győrből szállítottak hozzá motort

Negyvenhét másodpercenként érkezik egy hibabejelentés a kórházakból

Május végén eltűnhet Elon Musk

Járhatatlan lesz a főváros hétvégén

Eljött az igazság pillanata: így teljesített Románia

A lakótelep közepén, két panel közt írják a magyar kereskedelem jövőjét

Hatalmas változás a forgalmiknál, erre figyeljen

Csudálatos ajándékkal kecsegtet a Yettel: hagyja a csudába!

Jól ellátták a turistákon nyerészkedő cégek baját
