A Maseratinak csak feleannyi autót (6500 darab) sikerült eladnia 2024 első félévében, mint a tavalyi év azonos időszakában (15300 darab).
A Totalcar felidézte, hogy korábban Carlos Tavares, a Stellantis vezérigazgatója már elmondta, hogy amelyik márkájuk nem tud profitot termelni, azt fel fogják áldozni az üzleti racionalitás oltárán. A bezárás mellet az eladás is opció lehet ezekben az esetekben, erre van most jó esélye a Maseratinak.
Natalie Knight, a Stellantis pénzügyi igazgatója arról beszélt, hogy
valószínűleg eljött az ideje annak, hogy új otthont keressünk a Maseratinak.
A Maserati az elmúlt években nem sok új autót hozott ki a piacra és jelenleg a jövő is bizonytalan.
Valószínűleg a 2025-ben érkező MC20 elektromos sportautójuk után 2027-ig nem érkezik új típus a márkához.
Az eladás így viszont nem lesz egy egyszerű feladat, a patinás története miatt az európai márkanevek iránt élénken érdeklődő kínai cégek lehetnek a potenciális vásárlók.