A korán ébredőkre gondolva egy hónappal az úgynevezett fekete péntek és kiber hétfő előtt elindította első áruzuhatagát a Wal-Mart. A november végi két nap arról kapta a gúnynevét, hogy hagyományosan ezen a pénteken vált a kereskedők éves értékesítése nullszaldóssá, illetved ezen a hétfőn indult az év végi bevásárlási roham az ünnepi ajánlatok internetes megjelenésével.
Az áruházlánc olyan termékeket kínál az előrehozott szezonkezdetkor, amelyeket karácsonyra szoktak tartogatni. A cég érvelése szerint azt tapasztalták, hogy az emberek Halloween után kezdenek hozzá a shoppingoláshoz - gondolták megkönnyítik az első döntések meghozatalát. Aki az év végén már csak lógatni szeretné a lábát, most letudhatja a bevásárlást.
A virtuális ajtók csendes-óceáni idő szerint éjfélkor nyitnak meg, az akció minden termék esetén a készlet elfogyásáig tart. Az érdeklődők 300 féle áru közül választhatnak, ezek nagy részét 50 dollár feletti költés esetén ingyen szállítják házhoz. A Wal-Mart emellett háromszorosára, 70 ezerre emelte azoknak a termékeknek a számát, amelyeket online vásárlás esetén még aznap kivisznek a vevőhöz.
Az a tévénéző, aki megvásárolja a JVC 105 centiméter képátlójú LED tévéjét egy híján 300 dollárért (66 ezer forint), az 36 százalékos megtakarítást könyvelhet el. A XELIO 25 centis képátlójú táblagépét fél áron, 49 dollárért (11 ezer forint) kínálják. Ez a Wal-Mart valaha megszabott legalacsonyabb ára egy ilyen méretű táblakomputerért.