A BMW nettó profitja 1,31 milliárd euró lett, ami elmaradt a FactSet pénzügyi szolgáltató által várt 1,36 milliárd eurótól. A gyártó pénzügyi eredményét rontották a nemzetközi devizaárfolyam-változások, a magasabb adók, és az, hogy csökkent az SGL Carbon vállalatban birtokolt részesedésének értéke.
A gyártó negyedéves bevétele 19,6 milliárd euróra nőtt, mivel 510 ezerre ugrott az eladott autók száma 5,8 százalékos éves növekedés után. A vállalat üzemi eredménye, amely nem tartalmazza az árfolyamváltozások hatását és az adókat, 9,7 százalékkal javult.
Norbert Reithofer, a BMW vezérigazgatója szerint a mostani nehéz körülmények között is jól telesítettek a harmadik negyedévben. Reithofer megerősítette, hogy a BMW nem változtat egész éves célszámain, jelentős növekedést várnak az árbevételben és az adózás előtti nyereségnél is.
A vezérigazgató a kínai piacról is ejtett pár szót, ahol 2014 első kilenc hónapjában 18 százalékkal nőttek autóeladásaik. Norbert Reithofer szerint a kínai piac kezd konszolidálódni, már nincs robbanásszerű növekedés, de a szigorúbb környezetvédelmi előírások ellenére is nagyobb eladásokra lehet számítani a középosztály élénkülő kereslete miatt.