A mobileszközökre szánt hirdetések adták a Twitter reklámbevételének 88 százalékát, és az összesített bevételeknek nagyobb hányada származott az amerikai piacon kívüli országokból, mint korábban, ami annak jele, hogy sikeresen terjeszkedik külföldön a vállalat.
Tavaly év végén havi 288 millió aktív felhasználója volt a Twitternek, ami 20 százalékos éves növekedés. A felhasználók számának növekedése azonban lassulni kezdett 2014 utolsó negyedévében, és az elmúlt évben elmaradt az Instagram vagy a Pinterest eredményeihez képest.
2014 negyedik negyedévében 125,4 millió dollár vesztesége volt a cégnek, szemben az egy évvel korábbi azonos időszak 511,5 millió dolláros veszteségéhez képest. Az egyszeri tételektől megtisztított eredmény azonban 79,3 millió dollár nyereséget mutatott.
A vállalat 2013 novemberében ment tőzsdére, ezért a befektetők egyelőre nem aggódnak a negyedéves veszteség miatt. Csütörtök éjszaka New Yorkban a tőzsdén kívüli forgalomban 9,06 százalékkal emelkedett a Twitter részvényárfolyama a negyedéves jelentésének kiadása után.