Az About You raktárai teljesen fel vannak készülve a karácsonyi rohamra és azt ígérik - korábbi állításukhoz hűen - fejlesztették az alaptermékeiket, optimalizálták a választékot és egyre nagyobb fókuszt helyeznek a tech-szegmensre - olvasható a német divat e-kereskedő oldalán.
Tarek Müller a vállalat társalapítója a második negyedéves jelentés ismertetése kapcsán elmondta, az exkluzív kollekciók bevezetése sokat lendített az eredményeken. Ugyanis a "Kendall for About You" kollekció, ahol Kendall Jenner amerikai celebbel, vagy a "Leni Klum for About You" darabokkal, ahol a divatmodell Heidi Klum lányával promotáltak, óriási sikerrel futottak.
A csoport bevétele mintegy 53 százalékkal ugrott meg a második negyedévben, amely közel 396 millió eurós (142,8 milliárd forintos) növekedést jelent. Az első félévben a bevétel több mint megduplázódott (éves szinten már 818 millió eurót tett ki).
A kapszulakollekciók és az online kiskereskedelem fellendülése milliókkal növelte a webáruház vásárlóinak számát. Egy év alatt ugyanis 34 százalékkal többen regisztráltak az oldalra, ezért összesen már több mint 9,7 millióan rendelnek rendszeresen a webshopból.
Az About You jelentése szerint a rendelések gyakorisága és a kosár értéke is nőtt: amellett, hogy egy átlagos vásárló 8 százalékkal többször rendel, egy átlagos kosár tartalma is 55 euróról 58,5 euróra (valamivel több mint 21 000 forintra) ugrott.
A kereskedő egyébként még júniusban jelentette be, hogy tőzsdére megy. Akkor részvényenként 21 és 26 euró közötti ársávot jelölt meg, amely alapján a cég értéke közel 4 milliárd euróra (közel 1450 milliárd forintra) tehető.
A csoport február végéig még 34 millió eurós fejlesztési kiadással számol, és a 2021/2022-es pénzügyi évre vonatkozó bevételi előrejelzését is megemelte. Az About You szerint, a folyó pénzügyi évben még 52 százalékkal is növelheti a bevételeit, 1,77 milliárd eurót elkönyvelve ezzel. (A 2014-es indulás óta először volt nyereséges a vállalat).
A 23 európai piacon működő About You a fogyasztói szegmensben a Zalando versenytársa (A 38 millió aktív vásárlóval rendelkező Zalando jövőre érkezik Magyarországra), míg B2B platformja a Shopify az SAP és a Salesforce ellenfele.