Az Amazon és a Walmart olyan új üzletpolitikán dolgozik, amelyben a vásárlók megtarthatják a nem kívánt termékeket és a pénzt is visszautalják nekik - írja a Charged Retail.
Ez a modell olyan termékekre vonatkozna, amelyeket a visszaküldés után már nehezen vagy egyáltalán nem tudnának értékesíteni, ezért ez plusz költséget jelentene a vállalatok számára. A megreklamált termékek ugyanis extra fuvart is jelentenek, amely általában a költségek 15-20 százalékát teszi ki.
A szokatlan üzletpolitika gondolata azért születhetett meg, mert a globális ellátási válság súlyosan érinti az online kereskedőket is, ugyanis brutálisan megnövekedett plusz kiadások (benzin- és energiaár) mellett dolgoznak, amiket a cégek nem akarnak áthárítani a fogyasztókra.
A világjárvány kirobbanása óta ráadásul kevesebb amerikai vásárló merészkedett fizikai boltokba, hogy visszavigye a hibás vagy nem tetsző termékeit. Ezért a webshopos vásárlásaikon keresztül tették mindezt, 70 százalékkal megnövelve ezzel a reklamált termékek számát az Egyesült Államokban.
Legolvasottabb
Leállították a karácsonykor eltűnt úszók keresését
Előrehozott parlamenti választás lesz – a nyugdíj és az infláció is forró téma
Karácsonyi sokk: elvitték az orbitális nagyságú főnyereményt
Provokáció vagy véletlen? Lengyel vadászgépek árnyékként követték az orosz felderítőt
Bombariadó az Ukrajnából érkező vonatokon, utasokat szállítottak le Magyarországon
Hiába mentek utcára a fuvarozók, egy tollvonással pontot tett az ügy végére a kormány
Sorra érkeznek a panaszok, teljes a káosz: eltűnnek a csomagok, a pénz sem kerül vissza
Nyugdíjasok figyelem: itt a bejelentés, ekkor kapnak pénzt 2026-ban
Üzenetet küld az állam a betegeknek: új szabály jön az EESZT-ben, ennek sokan nem fognak örülni