Európában elsőként a luxemburgi piacon próbálja ki új, Lifestore-ra keresztelt koncepcióját az Auchan. A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy sokkal inkább a vendéglátásra koncentrálnak.
Sörözővel újítanak
Az új üzletben van többek között üvegházas fűszerbázis, friss, organikus alapanyagokat felhasználó pékség, gyerekeknek kialakított játszótér, edzőterem, amelyet a munkatársak és a vevők is használhatnak. Továbbá van egy sörfőzdét, éttermet és borozót magában foglaló részleg, ahol több mint 300 embert tudnak kiszolgálni.
Az új áruházban 477-en dolgoznak, ebből 100 munkatárs a vendéglátással foglalkozik.
Az Auchan összességében a vendéglátással a vásárlók időtöltését próbálja tartalmasabbá tenni. Az új auchanos koncepció ezért hasonló az Ikea megoldásaihoz, a bútorlánc boltjainak már régóta fontos része az étterem, újabban pedig a kávézó, igaz, sörözőjük nincs.