A részvényeit 2014-ben a New York-i Értéktőzsdére (NYSE) bevezetett Alibaba arról jelentett, hogy a bevétele 224,79 milliárd jüanra (30,01 milliárd dollár, 1 jüan=47,85 forint) nőtt pénzügyi évének szeptember végével záródott második negyedévében, ami szerényen felülmúlta az elemzői várakozások átlagában szerepelt 224,32 milliárd jüant.
A cég 27,71 milliárd jüan nyereséget ért el a negyedévben az egy évvel korábbi 20,56 milliárd jüan veszteség után.
A számos e-kereskedelmi platformot egyesítő Taobao és Tmall Group divízió negyedéves bevétele 4 százalékkal, 97,65 milliárd jüanra nőtt. Az Alibaba International Digital Commerce Group (AIDC), amelybe a Lazada, az AliExpress, a Trendyol és az Alibaba.com tartozik, 53 százalékkal, 24,51 milliárd jüanra növelte bevételét.
Az Alibaba felhőszolgáltatásokból származó bevétele 2 százalékkal, 27,65 milliárd jüanra nőtt.