A lapnak Deák László, az Alstom Hungária Zrt. vezérigazgatója elmondta: a cégnek közös leányvállalata van a paksi bővítésre vállalkozó orosz céggel, és már keresik azokat a magyar cégeket, amelyek partnerek lehetnének.

A vezérigazgató beszélt a 4-es metróról is: állítása szerint a fékek megfelelnek az előírásoknak, a kerék nem laposodik az átlagosnál jobban, a metróvonal átadása már nem a szerelvényeken múlik. Deák László a tesztüzemet felügyelő mérnökökre hivatkozva visszautasította, hogy tömegesen fordulnának elő úgynevezett biztonságkritikus hibák. Kitért arra is, hogy a tesztek során előírt 150 ezer kilométerből közel 100 ezret már teljesítettek a szerelvények.

A 3-as metróvonal felújítására utalva szólt arról is: az Alstom nagy érdeklődéssel követi a főváros terveit, és amennyiben nyílt tendert írnak ki, illetve a cég meg tud felelni a feltételeknek, akkor az ajánlattevők között lesz.