A Deutsche Telekom értékesítési árbevétele a második negyedévben 15,3 százalékkal 17,458 milliárd euróra emelkedett az egy évvel korábbi 15,114 milliárd euróról. Az első féléves eredmény pedig 14,2 százalékkal 34,270 milliárd euróra emelkedett 30,008 milliárd euróról.
A második negyedévben az egyszeri tételekkel kiigazított EBITDA (adó- és kamatfizetés, értékleírás és amortizáció előtti) eredmény 13,5 százalékkal 5,026 milliárd euróra emelkedett, az első fél évben pedig 12,3 százalékkal 9,600 milliárd euróra.
Az egyszeri tételekkel kiigazított nettó nyereség 69,5 százalékkal 1,078 milliárd euróra emelkedett a második negyedévben az egy évvel korábbi 636 millió euróról, az első fél évben pedig 72,9 százalékkal 2,114 milliárd euróra.
Németországban a DT bevétele 2,1 százalékkal 5,58 milliárd euróra növekedett a második negyedévben, elsősorban a mobil üzletág 8,8 százalékkal magasabb, 2,047 milliárd eurós forgalmának köszönhetően. A vezetékes üzletág forgalma 2,7 százalékkal 2,439 milliárd euróra csökkent.
Németországban a bevételarányos eredmény 1,4 százalékponttal 39,9 százalékra csökkentek, a működési költségek 3,7 százalékkal 3,409 milliárd euróra emelkedtek.
A mobil előfizetők száma 39,4 millió volt a második negyedévben, alig változott az egy évvel korábbihoz képest. Ezzel az előfizetői számmal a DT a második helyre lépett vissza az idő közben fuzionált Telefónica és E-Plus mögé.
A mobil üzletág LTE ügyfeleinek a száma a második negyedévben az egy évvel korábbihoz képest 63,5 százalékkal 7,009 millióra emelkedett. Az LTE szolgáltatás lefedettsége a lakosság 77 százalékáról 85 százalékára bővült a negyedévben.
A szélessávú ügyfelek száma 81 ezerrel nőtt a második negyedévben, ami több, mint három éve a legnagyobb növekedés. Az év elején várt 100 ezer helyett így a DT az év végére már 250 ezerrel tervezi növelni szélessávú előfizetőinek a számát.
Különösen jó eredményeket tudott felmutatni a második negyedévben az amerikai mobilszolgáltató érdekeltség, a T-mobile US, melynek forgalma 13,7 százalékkal 8,2 milliárd dollárra, ezen belül a szolgáltatások bevétele 12,6 százalékkal 6,0 milliárd dollárra emelkedett. A T-Mobile 58,9 millió amerikai előfizetővel megelőzte a Sprint mobilszolgáltatót és a harmadik helyre lépett előre a nagyságrendi rangsorban.
A DT az idén a 2014-esnek megfelelő 1,33 dolláros átlagos euróárfolyamot feltételezve 18,3 milliárd euró EBITDA eredményt vár 2015-ben, a szabad felhasználású cash-flow pedig 4,3 milliárd euró körül lesz.