A vállalat forgalma a január végén záródott pénzügyi negyedik negyedévben 1,23 milliárd dollár volt, nagyobb az egy évvel korábbi 1,21 milliárd dollárnál, és ezzel már a második egymást követő negyedévben ért el éves szinten forgalombővülést - írja az MTI.
Az adózott eredmény 157,8 millió dollárra, részvényenként 1,26 dollárra csökkent az egy évvel korábbi 163,2 millió dollár, részvényarányosan 1,28 dollárról. (Pár éve még nem ment ilyen jól a Tiffany-nak.)
A szakértők által inkább figyelt egyszeri tételek nélküli részvényarányos eredmény 1,45 dollár lett, ami felülmúlta az elemzők által várt 1,38 dollárt.
A Tiffany legnagyobb piacán, az Egyesült Államokban az eladások 3 százalékkal 587 millió dollárra csökkentek, miközben az ázsiai és csendes-óceáni térségben (Kínát és Dél-Koreát is beleértve) 9 százalékkal 284 millió dollárra emelkedtek, Japánban pedig 15 százalékkal 185 millió dollárra bővült az értékesítés.