Az év első felében a BMW csoport több mint 1,3 millió autót értékesített. Ez a koronavírus-válság következtében kialakult alacsony bázis miatt 39,1 százalékkal javulás a múlt év első feléhez képest és 7 százalékkal meghaladja a pandémia előtti, 2019 első félévében elért eredményt. Egyúttal rekordot jelent az autógyártó életében, ez ugyanis a legmagasabb első félévi adat a cég történetében.
A BMW, Mini és Rolls-Royce márkákat forgalmazó cégcsoport az év első felében 153 ezer teljesen elektromos és hibrid-elektromos járművet adott el, 148,5 százalékkal többet az előző évinél. Ezen belül a teljesen elektromos autók értékesítése 183,9 százalékkal nőtt 36 ezerre, a konnektorról tölthető, úgynevezett plug-in hibrid járműveké pedig 139,4 százalékkal 117 ezerre. Az adatokból az is látszik, hogy a villanyautók és hibridek részesedése az összeladásokat nézve 10 százalék fölé került.
A csoport minden márkája növekedést ért el, a legmagasabbat a Rolls-Royce, 91,6 százalékosat. A BMW márka eladásai 39,9 százalékkal, a MINI eladásai 32,6 százalékkal nőttek. Az első és a második negyedévben egyaránt nőttek a BMW eladásai, és a forgalom javulása a cég minden piacán tapasztalható volt. A BMW Motorrad, a konszern motorkerékpár üzletága 108 ezer motorkerékpárt és robogót értékesített az év első felében, 40,3 százalékkal többet az egy évvel korábbinál.