Booking.com vezérigazgatója kedd délután levélben kért bocsánatot azoktól a szállásadóktól, akik érintettek voltak a kifizetési botrányban és késve, vagy még a mai napig sem kapták meg a pénzüket.

Az is kiderült, hogy nem szimpla rendszerkarbantartás volt a vállalatnál, hanem a pénzügyi és fizetési platformjaik frissítése is, amibe láthatólag óriási baki csúszott. 

Tudjuk, hogy az érintettek közül egyeseknek ez hatással volt vállalkozására, valamint szakmai és magánéletére. Ezt mélységesen sajnálom.

- írta Glenn Fogel vezérigazgató, aki hozzátette: – „Ez nem az a szolgáltatási színvonal, amelyet valaha is szeretnénk nyújtani partnereinknek”.

A vezérigazgató egyúttal legalább 50 euró értékű kárpótlásra tett ígéretet. Az összeg nem fix, hanem változik a tartozás hosszának és összegének mértékével, de minimum ennyi.

A spabook.net szakportál a levél alapján arra az apróságnak semmiképpen nem nevezhető fejleményre is felhívja a figyelmet, hogy a Booking maga sem tudja, kinek tartozik még. A levélben  ugyanis arra kérik a megszólított szállásadókat, hogy jelentkezzenek, ha még mindig nincs rendben az elszámolás. 

Ebből tehát nem nehéz azt a következtetést levonni, hogy a probléma súlyos és továbbra is fennáll.

Mint emlékezetes, Glenn Fogel személyes LinkedIn profilját is elárasztották a panaszos hozzászólások, a károsultak pedig igen kitartónak bizonyultak. A mostani bocsánatkérés az üzenetcunamira adott válaszként értékelhető.

Újabb Booking.com horrorsztori esett ki a levélszekrényből

Tudomásunkra jutott még egy történet egy olyan hazai szállásadótól, aki szintén pórul járt a Booking.com nemzetközi szállásközvetítő oldallal. Csakhogy Ádám, a Miskolc közeli Izzy Apartament tulajdonosának története túlmutat azon, hogy a Booking.com tartozik a magyar szállásadóknak. Ezúttal a kamuprofiloktól a kedvezőtlen forint-árfolyam átváltáson át a tehetetlen ügyfélszolgálatig felmerül több, eddig egészen új cifraság is az ügyben. >>>