A britek olyan inflációval néznek szembe, amilyenre harminc éve nem volt példa. Várakozások szerint áprilisban 7,5 százalékkal lesznek magasabbak az árak, mint 2021 negyedik hónapjában. Úgy tűnik, hogy a szigetország piacán öldöklő versenyt folytató kiskereskedők közül a Tesco találta meg a módját, hogy reagáljon erre a helyzetre - derül ki a Reuters jelentéséből. Nevezetesen a Clubcard rendszerében részt vevő, lojális vásárlóinak kínál az infláció kínját enyhítő, kedvező árajánlatokat.
Ilyen klubkártyával 20 millió brit háztartás rendelkezik a szigetországban, és további 8,5 millió mobiltelefonos alkalmazáson keresztül vesz részt a törzsvásárlói programban. Ez a biztos vásárlói bázis javítja az áruházlánc alkupozícióját a beszállítói piacon, ahol minden cent árengedményre szüksége van. A Clubcard programot 1995-ben indították útjára, így mostanra gigantikus adatbázist építettek fel vásárlóik szokásainak, igényeinek feltérképezéséhez.
Kapcsolódó