Az Aker nagyot akart durrantani, így ahhoz, hogy tényleg felfigyeljenek az üzenetére, az új reklámkampányhoz az amerikai akciósztárt szerződtették. Az Egyesült Államokban és Norvégiában forgatott kisfilmben Norris - természetesen főszerelőként és egyszersmind egyszemélyes megoldókulcsként - villámgyorsan megoldja a világ legégetőbb éghajlati kihívásait: megköti a szén-dioxidot, használati villamos energiává alakítja a napsugarakat és a szél energiáját... És a hegy tetején egy lábra állított széken jógázás előtt még arra is jut ideje, hogy egy jávorszarvassal is kapcsolatba lépjen.

A megrendelő, a több mint 15 ezer dolgozóval a világ több mint 50 helyszínén különböző alacsony szén-dioxid kibocsátású olaj és gázipari technológiát, megújuló energiára épülő áramtermelést és szolgáltatást, szén-dioxid megkötési és betárolási technológiák gyártását és fejlesztését, valamint innovatív a jelen kor kihívásaihoz igazodó vezetési és működési ökoszisztémát kínáló Aker (lásd még: #PowerTheChange - "A változás ideje most van. A tisztább, biztonságosabb és fenntarthatóbb jövő létrehozására irányuló közös törekvésünk során vállalnunk kell a felelősséget és az elszámoltathatóságot."). A cég a reklámfilm rendezését arra az Espen Sandbergre bízta, akinek a mozinézők korábban a Kon-Tiki, az Amundsen és a Karib-tenger kalózai: Salazar bosszúja című filmeket köszönhetik.

Arról nincs hír, hogy az öreg, amerikai filmcsillag mennyire élvezte volna a forgatást vagy az új szerepkörét, mindenesetre Oyvind Eriksen, az Aker vezérigazgatója a reklámkampánnyal kapcsolatosan azt nyilatkozta, azért Chuck Norrist kérték fel a reklámjuk főszereplőjének, mert olyan felhívást akartak közzétenni, ami "az ipar, a társadalom és a politika közti együttműködésre szólít fel a kollektív kihívásaink megoldására”. Nos, hogy ez mennyire sikerült, ki-ki döntse el maga: