A világ vezető üdítőital-gyártója 1,68 milliárd dollár, részvényenként 0,39 dollár profitot ért el, szemben az egy évvel korábbi 1,37 milliárd dollárral, részvényenkénti 0,32 dollárral. Ez 22,6 százalékos nyereségnövekedés.
A szakértők által inkább figyelemmel követett egyszeri tételek nélküli részvényarányos profit 2 százalékkal, 0,48 dollárra nőtt, meghaladta az elemzői várakozásokban szerepelt 0,46 dollárt.
Az értékesítési árbevétel globálisan 5 százalékkal, 8,02 milliárd dollárra ugrott az egy évvel korábbi 7,63 milliárd dollárról, nagyobb lett a várt 7,89 milliárd dollárnál.
A vállalati akvizíciók hatásától megtisztított, úgynevezett organikus eladások 6 százalékkal nőttek a negyedévben.