Az Amazon ugyanis állítólag abból is tudott profitot kiszakítani, hogy a leggyakoribb elütésekre, azaz például a Brikenstock, Bierkenstock vagy Birkenstok variációkra kötött le Google AdWords hirdetéseket, az elgépelő felhasználókat célozva ezzel.
Ez viszont nem tetszett a Birkenstocknak: a vállalatnál a kereset szerint attól tartottak, hogy az Amazon megoldása révén lesznek felhasználók, akik a végén hamisítványokat vásárolnak majd, ami viszont árthat a márka megítélésének - írta a portál.
Kapcsolódó
A Birkenstock még 2016 nyarán jelentette be, hogy többet nem adnak el papucsokat az Egyesült Államokban az Amazonon keresztül, mivel úgy látták, hogy termékeik mindenféle hamisítványok és csaló kereskedők között bukkan fel. Idén decemberben pedig az európai Amazon-oldalakról is leszedette termékeit a német vállalat.
Címlapkép forrása: Amazon.com.